Handelsbetingelser for on-line betalinger

Handel sker hos:

DANSK HYRDEHUNDE KLUB (CVR.: 35191429)
v/kasserer Per Kofoed
Filsøvej 6, 6990 Ulfborg
Jyske Bank 5079-0001499176
www.hyrdehundeklubben.dk

Onlinegebyr

Der er ikke pålagt on-linegebyr p.t.

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inklusive 25 % moms.

Betalingsform

Følgende betalingsmidler accepteres: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club, Mobilepay-online

Net-betaling & sikkerhed

Vi anvender betalingssystemet ePay, Bambora. Køb af ydelser via Internettet er serviceret af Bambora og er derfor sikkert. Alle kort-data Indtastes direkte hos ePay og sendes krypteret direkte til Bambora. Kort-data lagres af sikkerhedsmæssige grunde ikke hos DHK, og er derfor ikke læsbart af DHK's hjemmeside.

Tilmelding/betaling

Din tilmelding til konkurrencer, kurser m.v. er on-line og gælder/registreres derfor med det samme. Betalinger reserveres ved tilmelding, men vil dog først blive hævet dagen efter tilmeldingsfrist. Er konkurrencer, kurser m.v. fyldt op, vil du automatisk blive sat på venteliste.

Tilmeldinger efter tilmeldingsfrist kan kun ske skriftligt til DHK, og er i h.t. DHK’s regelsæt.

Fortrydelses/framelding/betaling

Framelding til konkurrencer, kurser m.v. skal ske direkte til DHK skriftligt. For at framelding er rettidig til konkurrencer, skal DHK have modtaget framelding skriftligt før tilmeldingsfristen udløber. Framelding til kurser skal ske senest 14 dage før kurset afholdes.

Tilbagebetaling af start-/kursusgebyr kan kun ske efter rettidig framelding. Ved for sen framelding tilfalder beløbet klubben.

Kvittering

Straks efter din tilmelding modtager du en kvittering via e-mail.

Betaling af kontingent

Se DHK’s hjemmeside under fanen KLUBBEN, Priser og gebyrer.

Tilmelding til konkurrencer

Startgebyr til konkurrencer fremgår under Priser og gebyrer på klubbens hjemmeside, eller på hjemmesiden i Kalenderen under yderligere oplysninger.

Tilmelding til kursus m.v.

Prisen for deltagelse i et kursus m.v. afhænger af det enkelte kursus. Prisen fastsættes af DHK i samarbejde med en evt. kursusarrangør. Kursusgebyr m.v. fremgår altid på hjemmesiden i Kalenderen under yderligere oplysninger.

Aflysning af konkurrence/kursus m.v.

Såfremt konkurrencer, kurser m.v. aflyses af DHK, refunderes start-/kursusgebyret.

Sikker betaling

Når du handler hos DHK bliver din betaling og dine kortoplysninger håndteret af det danske firma ePay der er certificeret efter PCI-standarden, der kræver, at 200 sikkerhedspunkter skal opfyldes. Dansk Hyrdehunde Klub gemmer ikke dine kortoplysninger, og har ikke adgang til at benytte dine kortoplysninger.

www.ePay.dk

Sikker betaling på Internettet: http://www.forbrug.dk/Raad-og-rettigheder/Ehandel/Sikker-betaling-paa-nettet