Dansk Hyrdehunde Klub Forum Forum Indeks Dansk Hyrdehunde Klub Forum
Forum for Dansk Hyrdehunde Klub

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Masser af spørgsmål

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Dansk Hyrdehunde Klub Forum Forum Indeks -> Hyrde træning
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Snh

Indmeldt: 14. Maj 2009

IndlægSkrevet: Tors 14 Maj, 2009 18:17    Emne: Masser af spørgsmål Besvar, med citat

Hej alle sammen
Jeg er helt ny herinde og har nogen spørgsmål Smile Jeg er den stolte ejer af en welsh corgi pembroke som skulle være en kværg/hyrde hund(eller hvad det nu hedder ) Han er 5 mdr og utrolig nem.
Mit spørgsmål er så hvordan finder jeg ud af om han ejer hyrde instinktet og hvilken form for træning skal han have inden han kan lære at hyrde??

Jeg er bosat i Randers er nogen steder man kan gå til det i nærheden?

Jeg kan selv godt lide ideen om at han får lov at gøre det han før hen har været avlet til. Hvis i kan følge mig. hvis han ikke har instinktet ja så finder vi selvfølgelig på noget andet Wink
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Dansk Hyrdehunde Klub Forum Forum Indeks -> Hyrde træning Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum